Wednesday 20 June 2012

Diri Saya

Assalamualaikum,ya....ini kali pertama saya buat blog,jadi mungkin blog saya nie tidak bape menarik sangat...insya-Allah,saya akan belajar lebih lagi tentang blog ini untuk menjadikan blog saya lagi menarik..pertama sekali disini saya ingin memperkenalkan diri saya dahulu dan cerita sedikit tentang biodata saya...nama diberi Mohamad Fadzly bin Ismail,boleh panggil "pali"....masa saya masih lagi budak kecil dahulu,orang selalu panggil saya dengan panggilan "pak ngah",saya pown tak bape ingat kenapa mereka panggil saya begitu untuk kali pertama...saya tinggal di Kampung Permatang Berangan,Sungai Petani..Kampung itu sangat indah sekali kerana ia berdekatan dengan sawah padi dan memang sesuai untuk memancing ikan dan bermain layang-layang..Hobi saya iaitu  bermain game komputer...saya lebih suka bermain games online...saya juga gemar menonton cerita anime...ayah saya,Ismail bin Jusoh kerja sebagai seorang pesawah dan emak saya, Che Puan binti Husin kerja sebagai jururawat...saya ada seorang abang,Shahrilanuar bin Ismail kerja sebagai seorang programmer di sebuah syarikat di Shah Alam..ketika sekolah rendah,saya belajar di sek. keb. Pinang Tunggal dan selepas menduduki UPSR,saya bersekolah di sek. men. keb. Pinang Tunggal....semasa abis menduduki PMR,saya pula bersekolah di sek. men. Teknik Sungai Petani 2 dan selepas SPM,saya telah ditawarkan ke UiTM Merbok kos sains komputer dan disinilah saya belajar sekarang..setakat itu sajalah yang saya boleh cerita tentang saya,nanti kalu ada masa lagi saya akan cerita lagi selebihnya tentang diri saya,insya-Allah...sekian saja,terima kasih...(^_^)

No comments:

Post a Comment